Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Jordi Janssen - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen! - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Jordi Janssen - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen!

Door: Jordi

Blijf op de hoogte en volg Jordi

14 Oktober 2010 | Nederland, Biddinghuizen

Nou hierbij dus mijn eerste blog.
Het is nu donderdagavond en zaterdag ochtend vertrekken we. Overal liggen spullen die moeten en mijn broeken worden as I write voorzien van een laagje wax.

Morgen nog even mijn rijbewijs ophalen in Leeuwarden,mijn sleutels inleveren van de kamer en laatste spullen aanschaffen.

Zaterdag zullen we naar Osnabruck rijden om daar bij Janek in de auto te stappen.
Vanaf daar rijden we naar Braunschweig om daar onze partner en stagebegeleider voor het Papua New Guinea project te ontmoeten. Na de avond doorgebracht te hebben in Hamburg zullen we op zondag naar Kiel (Duitsland) rijden. Daar stappen we op de boot om maandag 10:00 aan te komen in Oslo Noorwegen!

Dezelfde dag zullen we na een afspraak bij het Noors instituut voor Natuur onderzoek bij wie we afstuderen door rijden naar Trondheim om spullen op te halen.

Als het goed is hebben we internet in onze woning dus een volgend blog zal daar snel geplaatst worden.

• 14 Oktober 2010 - 21:12

Tanja :

Yooo, ik wist wel dat je je theorie al wel had gehaald maar ook je rijbewijs al, gefeliciteerd!!
    Heel veel plezier en succes met jullie onderzoek! Ik wacht met smacht op de volgende blogjes ;-).
    He moet ik weer iemand zoeken om tegen te klagen :-P

• 15 Oktober 2010 - 15:54

Jonne Seijdel:

Super vet, zet 'm op! Ben benieuwd naar al je bevindingen en verhalen!

• 15 Oktober 2010 - 18:07

Yvonne:

he Jordi, goeie reis! We zullen je blogs volgen!
    Groetjes... ;-)

• 18 Oktober 2010 - 19:15

Broeder Rémon:

Heej kerel,

Wat leuk om al die foto's te zien! Wat een avontuur(nu al:P. En die schuit van je met die koeienvanger(H)(jaloers...)

Hopelijk kunnen we elkaar binnekort een keer spreken via skype. Ga je in ieder geval zeker volgen op je blog, hij staat al ingesteld als homepage! Keep us posted!

Groeten!

Rémon

• 20 Oktober 2010 - 15:53

Linda:

Heej Jordi!
    Heel veel succes in Noorwegen! Ben benieuwd naar je blogs!!